JOUW EIGEN MERK OF MERKLOOS?

Private label

Hagro brengt je drie zeer sterke merken (Rotpunkt, Schmidt en Schröder). Merken die in jouw onderneming het verschil kunnen maken voor de klant die op zoek is naar een merkkeuken.

Maar er kunnen meerdere redenen zijn om je eigen merk (private label) te voeren of merkloze keukens (white label) aan te bieden. Deze keuze kun je maken vanuit concurrentie overwegingen of het voorkomen van prijsvergelijk. Gaat jouw voorkeur uit naar private- of white label?  Ook dan is Hagro de aangewezen partner.

Hagro is gericht op het product; dat betekent dat we ons altijd focussen op de toegevoegde waarde en de verkoopargumenten die voor jou belangrijk zijn. We bieden je uitstekende en innovatieve presentatiemogelijkheden voor  zowel merk- als private- en white label keukens.  Meer over onze presentatiemogelijkheden lees je bij storechangers.



Private label: jouw merk in the spotlight

Een merk kan krachtig worden door het creëren van herkenbaarheid, vertrouwen en toegevoegde waarde. Private label biedt je de mogelijkheid om de sterke naam van jouw winkel in te zetten om keukens te verkopen.
De private label oplossingen van Hagro bieden je de mogelijkheid een collectie keukens te voorzien van jouw herkenbare identiteit!

Private label: een krachtig uitgangspunt

Een sterk merk kenmerkt zich door professionele communicatie. De private label oplossingen van Hagro vormen hiervoor een uitstekende basis. We bieden je naast een krachtige collectie ook eigen prijslijsten en heldere kastcoderingen. Deze zijn afwijkend van onze merklabels en dus goed inzetbaar om zelf op verder te borduren.

We hebben het al voor je ontwikkeld

Private label is uniek, private label is helemaal van jou. Maar dat betekent niet dat je het helemaal zelf hoeft te bedenken. In tegendeel: Hagro heeft het wiel al voor je uitgevonden. Je kunt meeliften op het bewezen succes van onze private label oplossing!

Private label oplossingen

Toch meer maatwerk nodig?

Zie maatwerk producten